Μενού  

1. Περιορίστε την κατανάλωση του λίπους μεταξύ 25% - 35% από τις συνολικές σας θερμίδες και χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λίπους.


2. Περιορίστε την κατανάλωση κοτόπουλου, βοδινού, χοιρινού, αρνίσιου και άλλων ειδών κρέατος σε 30-60 γραμμάρια την ημέρα (μην ξεπερνάτε τα 360-480 γρ. το μήνα).


3. Περιορίστε την κατανάλωση ψαριού (μερικές φορές τη βδομάδα) στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιό σας.


4. Πίνετε περιορισμένη ποσότητα κρασιού (1 ποτήρι την ημέρα για τις γυναίκες και 2 ποτήρια την ημέρα για τους άνδρες).


5. Καταναλώνετε περισσότερες από τις καθημερινές σας θερμίδες από φρούτα, λαχανικά, φασόλια, ξηρούς καρπούς, σιτηρούχα και αμυλούχα προϊόντα.

 

Οδηγίες για σωστή διατροφή και υγεία